[WINNT] WiFi - mam pytanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] WiFi - mam pytanie
From: "Kaktus" <.@..pl>
Date: Sat, 27 Aug 2016 10:17:18 +0200
Mam w mieszkaniu LiveBoxa, który umożliwia
mi korzystanie z Internetu przez WiFi także na
laptopie.
Jak mogę sprawdzić czy ktoś, np. z sąsiadów,
korzysta z mojego WiFi bez mojej świadomości?
Sprawdzenie przy pomocy smartfona pokazuje,
że sygnał sięga od parteru do 7 piętra.

W celu uniknięcia zbędnej dyskusji że przecież
mnie to nic nie kosztuje to o co mi chodzi, zaznaczę
że chodzi o bezpieczeństwo.
Ktoś, działając pod moim IP, może się bawić
np. w pornografię dziecięcą, a policja trafi do mnie.

Jeśli to nie jest odpowiednia grupa, to proszę
o wskazanie odpowiedniej DZIAŁAJĄCEJ grupy.

Pozdrowienia