Re: [WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 3 Aug 2016 22:48:28 +0200
W dniu 02.08.2016 o 22:50, JaNus pisze:

Dodam, że fakt, iż dźwięk z karty muzycznej leciał przez głośnik w
obudowie kompa - było mi bardzo na rękę, bo maszyna stoi na stole, który
jest też do innych rzeczy, i na dodatkowe głośniki - nie ma na nim
miejsca. Oczywiście mogę użyć słuchawek, ale... diabli wzięli ich
bezprzewodowość: moduł Bluetooth nie przeszedł "próby zgodności" z
dziesiątką! Co jest dość dziwne, bo jeden z najnowszych komponentów w
moim kompie, z serii CSR, a stery ma co najwyżej do Win-8... Czyli będę
musiał kupić nowy moduł.

Mimo wszystko spróbuj zainstalować te sterowniki od W8.
Najprawdopodobniej będą działać bez problemu.
--
Olek