[WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 2 Aug 2016 00:29:53 +0200
Jestem niestety pewien, że i Wy, choć sporo wiecie - raczej rozwiązania
nie znajdziecie, ale może jednak?
Komputer to Dell OptiPlex 780, więc trochę wiosen już za nim. Pod Win-7
głośnik umieszczony w obudowie maszyny wysyłał dźwięki z karty
muzycznej. Po tym, jak (w ostatniej chwili, i niezbyt chętnie)
przeszedłem na 10-kę głośnik został odcięty, milczy.
Tak na marginesie to karta muzyczna jest obecnie inaczej opisana w Men.
Urządzeń niż w 7-ce (tam była nazwa firmowa, a obecnie jako "Urządzenie
Zgodne ze Standardem High Definition Audio), i wtedy miała taką
przypadłość, że była monofoniczna. Czego bym nie podłączył, czy to przez
gniazdko, czy przez Bluetooth - było mono. Obecnie jest już stereo, ale
nie działa głośnik wbudowany w obudowę kompa. I nigdzie nie występuje w
żadnych ustawieniach. W ogóle urządzenie "mikser" jest dziwnie ubogie, i
mało elastyczne. Jakiś ten W-10 jest niezbyt "konfiguralny" we
właściwościach audio, nie ma osobnych kanałów dla wawe, midi, czy innych
urządzeń...

---
antywirusowe Avast.