Re: [WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Głośnik obudowy zamilkł po przejściu na W-10
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 2 Aug 2016 10:28:19 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:579fcd56$0$12558$65785112@news.neostrada.pl...
żadnych ustawieniach. W ogóle urządzenie "mikser" jest dziwnie ubogie, i
mało elastyczne. Jakiś ten W-10 jest niezbyt "konfiguralny" we
właściwościach audio, nie ma osobnych kanałów dla wawe, midi, czy innych
urządzeń...

Wietrzę niewłaściwe stery... Miałem podobny problem po reinstalacji XP ze sterow chyba zaszytych w systemie. Otóż, wystąpiło ciekawe zjawisko - komputer dźwięczał tylko na słuchawkach, a po wyjęciu wtyczki krótki kawałek odtwarzanego dźwięku w głośnikach - i cisza. Z panelu sterowania nic nie wynikało. (Hmm... a może było odwrotnie, ze głośniki grały, a na słuchawkach nie chcialo? nieważne). Domyśliłem się, ze to ster, po poprzednio wszystko banglało, pobrałem więc, zainstalowałem i poszło. Pod Ubuntu mam jeszcze śmieszniej - osobno się regulują głośności głośników i sluchawek...

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski