Re: [WINNT] Karta grafiki sama się wyłącza i włącza ponownie - Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Karta grafiki sama się wyłącza i włącza ponownie - Windows 8.1 x64
From: Tomaszek <tomaszek@tomaszek.org>
Date: Mon, 1 Aug 2016 14:00:12 +0200
W dniu 2016-08-01 o 00:32, PM pisze:
W dniu 2016-07-31 o 22:41, Tomaszek pisze:
W dniu 2016-07-31 o 21:55, PM pisze:
LCD. Samsung Syncmaster 2233bw - już raz serwisowany, jakieś 2 lata
temu;)Wymieniany był zasilacz;)

To może tu leży problem

Problem rozwiązany.
To właśnie monitor.
Darowałem sobie testy całego komputera i podłączyłem podejrzany monitor do laptopa...zaczęło się miganie zanim jeszcze załadował się system. Już jest gorzej niż było wczoraj. Monitor się kończy

Od rana niesłusznie oskarżony;) komputer chodzi bez zaników obrazu na innym monitorze.

Jak dla mnie wątek zakończony, chyba, że chciałbyś coś dodać? ;)

--
t0maszek
#nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#