Re: [WINNT] Karta grafiki sama się wyłącza i włącza ponownie - Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Karta grafiki sama się wyłącza i włącza ponownie - Windows 8.1 x64
From: Tomaszek <tomaszek@tomaszek.org>
Date: Sun, 31 Jul 2016 23:41:45 +0200
W dniu 2016-07-31 o 21:55, PM pisze:
LCD. Samsung Syncmaster 2233bw - już raz serwisowany, jakieś 2 lata
temu;)Wymieniany był zasilacz;)

To może tu leży problem.

Wydaje się najbardziej sensowne, ale chodzi już tyle godzin bez zająknięcia, że sam nie wiem... żadnej prawidłowości:(

Oj, nie zawsze, jakiś czas temu serwisowałem kompa właśnie z takimi
problemami i uwierz mi, wszelkie testy "wysiłkowe" przechodził od kopa i
zero zwiechy, problemem była właśnie karta graficzna.
Zwiechy nie musi być, zależy jak płyta przydziela karcie pamięć - może
być walnięty obszar zarezerwowany dla karty. Spróbuj jeszcze przywrócić
bios do ustawień fabrycznych - może jego upgrade coś zmienił w parametrach.

Dlatego nie upieram się przy żadnej teorii, wszystko trzeba sprawdzić. To byłby wyjątkowy pech - pamięci RAM mają niecałe 2 miesiące, nówki sztuki.

Nie wiem czy to może mieć znaczenie, ale wyłączyłem całkowicie plik wymiany w systemie. Mam 8GB (2x4GB) i spokojnie wyrabiam się na pamięci fizycznej.
Do karty przydzieliłem maksimum na co pozwala bios - 256Mb

Co do biosa - zanim zrobiłem update to bios był wyczyszczony. Zresztą w biosie nic nie przybyło, producent dodał tylko obsługę procesorów i poprawił kompatybilność pamięci. No i usunął te zakłócenia, o których wspomniałem.

--
t0maszek
#nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#