Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sat, 30 Jul 2016 21:43:35 +0200

W dniu 30.07.2016 o 21:21, Animka pisze:
W dniu 2016-07-28 o 10:46, Adam pisze:
Zainstaluj choćby bezpłatny CDBurnerXP.
Jest po polsku, potrafi wykonać większość podstawowych funkcji
dotyczących nagrywania, kopiowania, obsługi ISO.
Działa od WinXP (starsze chyba też) do Win10/64.
Zainstalowałam, ale toto nie ma funkcji jakie potrzebuję.
Mam Windows 8.1 i potrzebuję płytę instalacyjną bootowalną.
System kupowałam online-bez płytki.

No i gdzie masz ten system?

Przedtem W7 proffesional-na płytce
(sporo kosztował).

A kogo to interesują te Twoje żale?

Z systemowego instalatora Creation.... ni diabla nie moge skorzystać, bo
za każdym razem mam komunikat, że nie może pobrać tego ISO z serwera.
Może dlatego, że komputer nie loguje się na konto Microsoft.

Jaka by ciągle biedna i poszkodowana...

10 sekund szukania:
https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=windows+8+download
Pierwszy wynik prowadzi tu: https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows8:

Nie potrzeba żadnego logowania i po chwili masz na dysku piękny obraz systemu Windows 8.1 z oficjalnego źródła.

> Mam ich w takim razie w ciężkim poważaniu.

To chyba oni Ciebie ;-)

--
Czarek