Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 27 Jul 2016 21:21:01 +0100
On 27/07/2016 08:46, Animka wrote:

Czy jak się nagrywa płytke -instalke Windows-z obrazem ISO (wiadomo, że on
jest spakowany RAR-em) to nagrywa się nierozpakowany, czy rozpakowany?
Zawsze rozpakowywałam, a jak rozpakowałam to już nie był obraz ISO?
Najgorsze dla mnie jest to, że nie umiem zrobić instalki bootowalnej na
płycie dvd. Próbowałam, ale nie udaje sie, więc mam płytki niebootowalne.

Instalke Windowsa pakuje sie Wordem (zaleznie od wersji ISO). RARem to sie obraz Linuksa pakuje. I wtedy to nie ma znaczenia czy bootujesz czy pakujesz.

Pozdrawiam