Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 9 Jul 2016 02:17:19 +0200
Dnia Fri, 8 Jul 2016 17:20:18 +0200, Czarek napisał(a):

> Bo tak. I co im zrobisz? Przecież nie musisz instalować jako
> uaktualnienie, możesz sobie kupić Win 10 BOX i skakać z komputera na
> komputer.

Nie - nic. Sami ustalają zasady, niestety takie ich zbójeckie prawo. Ale
miałem jednak nadzieję skromną, że jak ktoś kupił BOXa 7-mki, to jednak
upgrade do 10-tki też będzie do wersji BOX.

> Dostajesz prawo do aktualizacji za darmo na warunkach ustalonych przez MS.
> Na początku instalacji pytają się Ciebie czy akceptujesz licencje, jeśli
> nie...

Wiesz - ja prawnikiem nie jestem - ale zastanawiam się, ile tam jest klauzul
niedozwolonych.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]