Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 8 Jul 2016 11:41:13 +0200
Dnia 03 Jul 2016 16:40:03 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Takie są zasady darmowego uaktualnienia. ;-)

No ale momencik - BOX nie był przywiązany do sprzętu, to dlaczego po upgrade
miałby być? Skoro ogarniają Home -> Home / Pro -> Pro, to robienie z BOXa
wersji OEM wskutek upgrade to już by wychodziło na…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nie jestem wojującym ateistą, mój ateizm jest łagodny i współczujący;    ]