Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - upgrade póki darmowy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 3 Jul 2016 16:00:04 +0200
Dnia Sun, 3 Jul 2016 13:07:20 +0200, Czarek napisał(a):

> Nie, "7" masz nadal BOX.
> Dlaczego powinna? To tylko tak Ty uważasz, MS myśli inaczej. Dają
> aktualizacje do Win 10 przypisaną do sprzętu i co im zrobisz?

Poczekaj - według mojego rozumienia, to z wersją OEM czy BOX powinno być
tak, jak z tym, czy robisz upgrade z wersji Home czy z Professional. Jeżeli
robię z OEM Professional to dostaję OEM Professional. Jeżeli zrobię z BOX
Professional to mam dostać przywiązaną do sprzętu wersję? Czyli generalnie
OEM Professional?

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]