Re: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są uzuwane

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są uzuwane
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 28 Jun 2016 10:52:17 +0200
Znalazłem niespodziewane rozwiązanie:
Przywracanie systemu > opcja "konfiguruj":
Przeciągnięcie suwaka "użycie miejsca na dysku na dysku" maksymalnie w prawo spowodowało, że przez tydzień wszystkie utworzone punkty przywracania (eksperymentalnie utworzyłem ich aż 7) pozostawały nienaruszone.Uznałem, że już nie będą wymazane,więc
wczoraj spróbowałem zmniejszyć ilość przyznanego miejsca do 10%.
W efekcie dzisiaj rano nie miałem już żadnego punktu przywracania; wszystkie zostały wymazane.
Eksperymentuję dalej; tym razem przyznałem 50%....
mk

---
antywirusowe Avast.