[WINNT] Niekasowalna zawartość pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Niekasowalna zawartość pliku
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 26 Jun 2016 22:59:23 +0200
Dość to dziwna przypadłość, może drobiazg, ale upierdliwy. Jest
mianowicie pendrak wetknięty do rutera, i dla wymiany jakichś drobnych
informacji pomiędzy kompami w danej sieci Wi-Fi jest na nim zapisywany
plik *.txt
Wysyła się coś-tam z jednej maszyny, a gdy się już odczyta, i jakaś
część wiadomości staje się zbędna, to ją chcę usunąć, ale... się dziwnie
odnawia! Precyzując: część wiadomości ma być usunięta, coś tam jest
dopisane, zapisuję plik, zamykam, otwieram go, a w nim jest nadal ten
fragment, co to miał być usunięty!
Zgaduję, że jest to kwestia jakichś ustawień, ale gmerałem tu i ówdzie,
i nic się w tym zakresie nie zmienia.
Ki diabeł?