Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jun 2016 22:52:17 +0200
Dnia Mon, 13 Jun 2016 11:41:43 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> No to jestem po tym etapie. SP1 przeszedł szybko (może pół godziny).
>
> Ale teraz mam takie coś.
>
> https://dl.dropboxusercontent.com/s/akh6dh0sx79rmhd/WU1.jpg?dl=0
>
> Nie wiem czy wystarczy mi cierpliwości. Gdyby jakiś pasek postępu był, a
> tak nie wiadomo czy będzie w nieskończoność szukać, czy jednak się uda.

Zostaw. Coś spieprzyli w Windows Update i 7-mka zanim posprawda co ma do
zainstalowania, to tak mieli, mieli i mieli godzinami. Zresztą sprawdzanie
zależności po tym, jak się update'y WSUSem zaciągnie też trwa godzinami.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]