Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 13 Jun 2016 05:34:29 +0000 (UTC)
Dnia 12.06.2016 Piotr B. [pb2004] <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał/a:

> 1. http://decentsecurity.com/enterprise/#/windows-7-fast-update/

Domyślam się, że to KB313992 to literówka? ("cyfrówka" :-)

Przy okazji z ciekawości zapytam: jest taki przepis dla Visty?

Trochę musztarda po obiedzie, bo nie mam już dostępu
do tego laptopa, ale zawsze warto by wiedzieć na przyszłość.

Wyszukując nic nie udało mi się znaleźć, wsus offline
pracowicie przez godzinę ściągał poprawki (po zaznaczeniu
Legacy products/Windows Vista (w60) x*86 Global
(multilingual) przy próbie ich zaaplikowania stwierdził,
że to nie są poprawki do tego systemu (w60-pl) :-)
System 32-bit, sprawdzałem dwa razy :-)

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.