Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Mon, 13 Jun 2016 11:52:39 +0200
W dniu 2016-06-13 o 09:11, Stregor pisze:
Po SP1 - kilkadziesiąt poprawek i spokój.

No to jestem po tym etapie. SP1 przeszedł szybko (może pół godziny).

Ale teraz mam takie coś.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/akh6dh0sx79rmhd/WU1.jpg?dl=0

Nie wiem czy wystarczy mi cierpliwości. Gdyby jakiś pasek postępu był, a
tak nie wiadomo czy będzie w nieskończoność szukać, czy jednak się uda.

Uda się. Zostaw na noc, wychodząc do pracy - spojrzyj, jak szuka to niech szuka. Wrócisz z pracy i będzie gites :)

Tylko ustaw sobie plan zasilania na wydajność, żeby nie usnął.

--
Pozdrawiam,
Stregor