Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 24 May 2016 22:10:28 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:ni27lq$178a$1@adenine.netfront.net...
WinUpdate już łączy po ip, przynajmniej jakiś czas temu tak robił.

To fiut, na routerze przydusić.

A tak przy okazji... może ktoś wie jak w siódemce zablokować automatyczny restart bez pytania po updacie - od pewnego czasu nie raczy zapytać o chęć zapisania dokumentów, tylko po chamsku killuje aplikacje? :/

Na XP robię to dwojako:

Tu coś znalazłem, jest to też w XP:
http://www.dobreprogramy.pl/Ujarzmiamy-Windows-Update-jak-oszczedzic-nerwy-nie-rezygnujac-z-zabezpieczen,News,59928.html

Także, u siebie robię tak:
okno wiersza poleceń, wpisuję
net stop wuauserv
i zesra się, a nie uruchomi kompa ponownie.
Jak skończymy pracę, wpisujemy
net start wuauserv.

Ja stosuję ten drugi sposób, z ubijaniem klienta Windows Update.
Ale ja mam XP... Przesiadka jest planowana, ale na Pingwina.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking