Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 24 May 2016 22:02:49 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:15kpiiny0j2eq$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
I co Ci to da? Zrozum, że aktualizacja ładowała się do opcjonalnych i można było sobie odklikiwać ją do usranej śmierci - wystarczyło ponownie wejść do
listy aktualizacji opcjonalnych i pierdut, ponownie zaznaczona.

Ależ ja to rozumiem!
Chodzi mi o to, co zrobić, by aplikacja przestała się autozaptaszać!
Skoro w jednym programie dałem radę, chcę sprawdzić, czy to się trafiło jak ślepej kurze ziarko, czy to jakaś rozszerzona właściwość.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking