Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie zaktualizowałeś jeszcze systemu do W10? Nic nie szkodzi.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 24 May 2016 21:43:32 +0200
Dnia Tue, 24 May 2016 20:23:56 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Hmmm... takie buty... Chyba wezmę skręcę coś na lewo :P i wypróbuję, czy uda
> mi się powstrzymać to działanie. Najszybciej chyba przypisać adresowi
> windowsupdate.microsoft.com, bądź równoważnemu, wpis w hosts 127.0.0.1 i
> odblokowywać to tylko w momencie ręcznego aktualizowania...?

I co Ci to da? Zrozum, że aktualizacja ładowała się do opcjonalnych i można
było sobie odklikiwać ją do usranej śmierci - wystarczyło ponownie wejść do
listy aktualizacji opcjonalnych i pierdut, ponownie zaznaczona.

> Hmm... a może wpisać w rejestrze, że on już jest W10? Tak, jak w NT4
> oszukiwało się zainstalowany DX, że on już jest jakiś wyższy, niż szósty,
> aby niektóre gry chciały ruszyć...? Czy choćby jeden kluczyk, ze XP nadal
> łapie niektóre aktualizacje...?

Nie wiem, czy dalej się tak update do Windows 10 usilnie ładuje. Gdzie kto
potrzebuje i chce zostać przy Windows 7 / 8 / 8.1 wrzucam GWX Control Panel
i blokuję update do 10-tki raz, a skutecznie. :)

[ Najlepszym sposobem na czystość sumienia jest jego staranne odłożenie na ]
[ półkę i konsekwentne nieużywanie.             (Janusz "Kali" Kaliszczak) ]