Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 May 2016 16:04:51 GMT
Witaj , 10 maj 2016 w
50145dac-5f65-43b0-be9b-c4797f80c38d@googlegroups.com">news:50145dac-5f65-43b0-be9b-c4797f80c38d@googlegroups.com
napisałeś/aś:

> Wkładam CD z WIN7 do starego laptopa i startuje bez problemu.
> W oparciu o CD w diskpart zrobiłem pen z instalką.
> I instalacja wystartowała bez problemu na STARYM laptopie.

Zaraz, nie rozumiem. Instalacja z pena zrobionego z obrazu twojego dvd
wystartowała na starym laptopie? Jeśli tak to obraz jest ok. Czyli coś
nie bangla na tym drugim sprzęcie.
Poczytaj tutaj:
http://superuser.com/questions/873312/booting-from-usb-with-uefi-bios-to-
install-windows-8-1
Piszę, że przy UEFI pendrive musi mieć system FAT32 i o włączeniu legacy
mode. Nie mam żadnego pojęcia o UEFI, więc więcej nie wymyślę.