Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 May 2016 15:02:23 GMT
Witaj , 10 maj 2016 w news:50c2e1cf-8469-4fb2-ba0c-4db56c1886f7
@googlegroups.com napisałeś/aś:

> Mam win7 na CD.
> Mam Yoge bez CD ale z UEFI.
> Robie pen botowalnego w oparciu o diskpart.exe.
> Pen wykryty prez Bios ale nic więcej się nie dzieje.
> Na innym laptopie rusza od razu
> Wyłaczam UEFI Secury Boot
> Nad zero.
> Ściągam Rufusa do zrobienia botolwanego pena.
> Rufus życzy soie ISO płyty CD.
> Ściągam jakiś program do ISO
> Robie ISO.
> Rufus życzy sobie żeby obraz był botowalny.

Kila razy robiłem instalkę rufusem i za każdym razem było ok, ale to były
obrazy windowsa ściągnięte z netu.
Głupie pytaniem, ale czy na pewno masz bootowalny dvd z windowsem i czy
na pewno program do iso zapisał do pliku wszystko, co trzeba.
Inna sprawa, że czasami mimo tego że wszystko wydaję się robić w
porządku, pendrive nie chce zadziałać, to pomaga diskpart, sel disk
(pen), sel part ->clean, a potem create part pri i format pod windowsem.