Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zainstalować w7 z pendriva na lapku z UEFI,
From: suryga@gmail.com
Date: Tue, 10 May 2016 08:28:04 -0700 (PDT)
> Kila razy robiłem instalkę rufusem i za każdym razem było ok, ale to były
> obrazy windowsa ściągnięte z netu.
> Głupie pytaniem, ale czy na pewno masz bootowalny dvd z windowsem i czy
> na pewno program do iso zapisał do pliku wszystko,

Wkładam CD z WIN7 do starego laptopa i startuje bez problemu.
W oparciu o CD w diskpart zrobiłem pen z instalką.
I instalacja wystartowała bez problemu na STARYM laptopie.

Ten program od Pitera też ma problem z ISO które zrobiłem.
Że nie jest valid bootmgr bla bla bla.

Czyli masz racje jest problem z ISO.
Pytanie czym zrobić botowalne iso z płyty CD z WIN7