Re: [WINNT] Szukam prostego programu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam prostego programu
From: "Ewa" <E@wa.pl>
Date: Mon, 9 May 2016 10:40:09 +0200
Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ngpggi$pt$1@node1.news.atman.pl...

Sweet Home jest Open Source- darmowy.
Wystarczy narysować sobie układ ścian (można podłożyć
zeskanowany plan mieszkania) i powrzucać mebelki.
Jest po polsku.
http://www.sweethome3d.com/pl/
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Jeszcze nigdy dotąd mój komputer tak nie głupiał jak przy próbie
skorzystania z tego programu.
Najpierw aktualizacja Javy przebiegła prawidłowo, ale potem,
po naciśnięciu ikony Sweet Home 3D, zaczęły się dziać cuda.
Różne fragmenty ekranu pokazywały się i znikały, kursor myszy
pokazywał się i znikał, naciśnięcie klawisza klawiatury
powodowało znikanie ekranu i tak w kółko.
Pokazywał się także komunikat:
VPU Recover zresetował akcelerator graficzny ATI.
Skończyło się na tym, że musiałam zrestartować komputer z guzika
na obudowie.

Pozdrawiam
Ewa