Re: [WINNT] Szukam prostego programu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam prostego programu
From: "Ewa" <E@wa.pl>
Date: Mon, 9 May 2016 08:44:54 +0200
Użytkownik "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> napisał w wiadomości news:57302450$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

Szukam darmowego, bardzo prostego programu
do zaprojektowania umeblowania mieszkania.
Zależy mi na tym żeby można było "narysować"
plan mieszkania oraz poszczególnych mebli w skali
i przesuwać meblami na planie mieszkania.
To wszystko.
Bez "bajerów" w rodzaju planowania jak pada
światło itp.
Czy ktoś mógłby coś takiego polecić?

Nadal używam WindowsXP.

http://www.dobreprogramy.pl/Aranzacja-wnetrz-i-ogrodow,Programy,Windows,98.html

Kiedyś używałem Sweet Home 3D do rozmieszczania mebli "na sucho".

To wszystko są właśnie programy z "bajerami".
Nie mam czasu próbować tylu programów i dociekać, który
z nich pozwoli mi w łatwy sposób korzystać tylko z kilku funkcji.
Tym bardziej, że część z tych programów jest w wersji testowej,
czyli są drogie, a zaprezentowane "bajery" mają skusić do zakupu.
Mnie chodzi o coś naprawdę prostego.
Obawiam się, że pozostanie mi narysować na kartce papieru
moje małe mieszkanie i powycinać z papieru kształty mebli,
oczywiście wszystko w 2D.
Szkoda tylko, że trzeba stosować takie metody  w erze komputerów.

Pozdrawiam
Ewa