Re: [WINNT] Szukam prostego programu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam prostego programu
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 9 May 2016 08:37:31 +0200
Były takie programy dołączane do czasopism w latach 90-tych (pod win98, później
nie wiem).
Sa też wersje demo, ale zwykle nie pozwalały albo zapisać projektu, albo
wydrukować projektu.
W nazwach często była fraza "arch".
Uwaga! Wersje wiszące w sieci są pełne wirusów!!
Sam używałem niemieckiego programu (spolszczonego), nazwa mi wypadła z głowy,
była do niego całkiem spora biblioteka elementów (meble, wyposażenie
mieszkania).
Pozwalał nawet na wirtualny spacer po zaprojektowanym mieszkaniu (rendering dla
ubogich z lat 90-tych ;))
A i tak po zamieszkaniu takie planowanie okazało się dość kieskie ;-))
Trudnio jest wirtualnie ocenić, czy przykładowo szerokość kuchni pomiędzy
dolnymi szafkami powinna być 120 cm, czy 130 cm, czy może 140 cm, albo czy
przejście pomiędzy tapczanem, a ścianą wystarczy 60 cm czy może 80 cm.
Rzut mieszkania jako podkład, kalka techniczna i jedziesz :-)
A w Ikei to mają chyba wycinane mebelki, a nawet klocki do meblowania kuchni
mieli.

-----