Re: Jakim programem zapisa� internetow� tv?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Jakim programem zapisaæ internetow± tv?
From: "Pomidor" <nospam@spam.pl>
Date: Sat, 16 Apr 2016 00:19:56 +0200
U¿ytkownik "PiteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

Pomidor pisze tak:

> Po podpowiedzi Grzegorza Niemirowskiego tak w³a¶nie poustawia³em
> i zaczê³o siê nawet zgrywaæ do pliku. Jeszcze tylko muszê sprawdziæ,
> dlaczego przechwytuje tylko fragment ekranu (tak z 1/8 powierzchni
> od lewego górnego rogu).
> Mo¿e gdzie¶ jest ograniczenie wielko¶ci "obrazka".

Video -> Set custom format - zaznacz Use custom size

i wpisz rozdzielczo¶æ ekranu np 1920 x 1080

No rewelacja!! Dzia³a taki obszar jaki ustawiê (1280x1024).
Jeszcze tylko chyba co¶ z kodekami bêdê musia³ ustawiæ
bo w tej chwili tworzy ok. 2GB/minutê zapisu
Ale najwa¿niejsze, ¿e daje siê zapisywaæ (nie mam zamiaru
zgrywaæ filmów czy meczów, ale czasem jaka¶ rozmowa,
fragment wiadomo¶ci - dla powtórzenia za dzieñ czy dwa).