Re: Jakim programem zapisa� internetow� tv?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Jakim programem zapisaæ internetow± tv?
From: "Pomidor" <nospam@spam.pl>
Date: Fri, 15 Apr 2016 23:36:03 +0200
U¿ytkownik "PiteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

PM pisze tak:

> Telelewizjada nie nadaje pojedynczego strumienia - skrypt na
> stronie ³±czy 10 sekundowe kawa³ki(¿eby by³o trudniej, to ich
> lista m3u zawiera linki do trzech czê¶ci i jako czwarty link jest
> podana kolejna lista m3u i tak w kó³ko) i w ten sposób wy¶wietla
> na stronie. Wiêc niema mo¿liwo¶ci tego przechwyciæ zewnêtrznym
> programem, no chyba ¿e nagrasz to co aktualnie ogl±dasz.

Jednakowo¿ te 10 sekundowe kawa³ki pojawiaj± siê na dysku w cache Opery
12.15 wiêc mo¿na je skleiæ choæ ja nie namawiam je¶li kto¶ lubi szybko
i du¿o :)
Nawet takiej w³a¶nie Opery u¿ywam, ale na niej co¶ chyba
¼le dzia³aj± skrypty i nie chce wy¶wietlaæ na Fullscreen.
Dlatego u¿ywam IE11.

Ale sklejania 10sekundowych fragmentów z cache'a Opery
nie podejmujê siê :)

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>