Re: Jakim programem zapisa� internetow� tv?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Jakim programem zapisaæ internetow± tv?
From: "Pomidor" <nospam@spam.pl>
Date: Fri, 15 Apr 2016 19:54:26 +0200
U¿ytkownik "PM"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

W dniu 2016-04-15 o 16:50, Pomidor pisze:
> U¿ytkownik "PiteR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

> VirtualDub to umi. W³a¶nie sprawdzi³em :)
>
> http://virtualdub.sourceforge.net/
>
> ==================
> To widaæ ja jako¶ nim nie "umim".
>
> Jakie¶ specjalne dzia³ania czy ustawienia trzeba wybraæ?

Telelewizjada nie nadaje pojedynczego strumienia - skrypt na stronie
³±czy 10 sekundowe kawa³ki(¿eby by³o trudniej, to ich lista m3u zawiera
linki do trzech czê¶ci i jako czwarty link jest podana kolejna lista m3u
i tak w kó³ko) i w ten sposób wy¶wietla na stronie. Wiêc niema
mo¿liwo¶ci tego przechwyciæ zewnêtrznym programem, no chyba ¿e nagrasz
to co aktualnie ogl±dasz.

Dziêki za pomoc, Twoje wyja¶nienie kieruje na rozwi±zanie
podsuwane przez ToMasza czyli program do nagrywania
ekranu (do gier).