Re: [WINNT] zgrać VHS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zgrać VHS
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2016 22:06:49 +0200
W dniu 12.04.2016 o 20:05, szemrany pisze:
Witam,

Teść znajomej mnie poprosił, bym mu znalazł jakiś program do zgrania kaset
VHS do cyfry. Nie wiem jaki ma sprzęt, ale twierdzi, że już kiedyś zrzucał,
ale mu się program, który miał "skończył" i chciałby jakiś soft. Najlepiej
darmowy, ale może być i komercyjny, byle nie droższy niż 50 pln.
Póki co wygooglałem jedynie VirtualDuba.
Czy możecie polecić jakiś sprawdzony i tani lub darmowy program, który
ogarnie ktoś w okolicy 60tki? Bo VD raczej intuicyjny nie jest :/

moment. Gość ma jakiś sprzęt do zgrywania - prawda? Musi mieć do niego sterowniki i.... porgram do obsługi - znaczy zgrywania. Ten program zrobi to na 100% najlepiej. A można go zdobyć na stronie producenta. (dokładnie mówiąc to trzebaby zgrać z jaknajmniejszą kompresją - jak nawiększa zajętość dysku, potem przekodować, do rozsądnego rozmiaru. tylko ze w przypadku VHS nikt nie zauważy różnicy) jeśli facet niema na serio programu, nie da się go sciągnąć ze strony producenta sprzętu, to radzę kupić na allegro/olx tuner tv naziemnej starego typu, za 10-50zł, koniecznie z płytą CD zawierającą sterowniki i soft.

ToMasz