Re: [WINNT] zgrać VHS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zgrać VHS
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 12 Apr 2016 21:43:17 +0200
On Tue, 12 Apr 2016 14:32:33 -0400, rs wrote:

> do zgrywania z VHS od lat uzywam, avs video recorder (banalnie prosty,
> wrecz prostacki), ktory byl darmowy, ale teraz widze, ze wlaczyli go do
> video edytor, ktory juz darmowy nie jest. zawsze mozesz uzyc ostatniej,
> przed wlaczeniem, wersji recordera. na pewno gdzies na sieci jest dostepna.
> ale jesli gosc ma hardware, to moze lepiej uzyc softu, ktory z tym
> hardwarem przyszedl. <rs>

Niby tutaj jest ta wersja free:

http://www.dobreprogramy.pl/AVS-Video-Recorder,Program,Windows,27595.html

ale z kolei w komentarzach ktoś napisał, że wstawia napis na materiał,
czyli jakby była demo/trial.

Czy ktoś może potwierdzić/sprawdzić, czy ta wersja jest ok i nie "psuje"
materiału? Sam nie mogę tego zrobić, bo nie mam ani grabbera, ani
magnetowidu.

--
howgh
szemrany