[WINNT] zgrać VHS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] zgrać VHS
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 12 Apr 2016 20:05:38 +0200
Witam,

Teść znajomej mnie poprosił, bym mu znalazł jakiś program do zgrania kaset
VHS do cyfry. Nie wiem jaki ma sprzęt, ale twierdzi, że już kiedyś zrzucał,
ale mu się program, który miał "skończył" i chciałby jakiś soft. Najlepiej
darmowy, ale może być i komercyjny, byle nie droższy niż 50 pln.
Póki co wygooglałem jedynie VirtualDuba.
Czy możecie polecić jakiś sprawdzony i tani lub darmowy program, który
ogarnie ktoś w okolicy 60tki? Bo VD raczej intuicyjny nie jest :/

--
howgh
szemrany