Re: [WINNT] VMWare i klonowanie systemu - inaczej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VMWare i klonowanie systemu - inaczej
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Sat, 12 Mar 2016 08:48:18 +0100
On Fri, 11 Mar 2016 23:16:21 +0100, czarek wrote:

> Odnosząc się do wątku, który podałem wcześniej chodziło mi bardziej o
> http://www.terabyteunlimited.com/image-for-windows.htm, który wtedy
> zaproponował marfi. Program jest płatny ale działa trial (chyba 30 dni
> legalnie).

Zrobiłem próbę tym wynalazkiem. Nawet się obraz vmdk udało zrobić. Potem
oczywiście BSOD, ale ekran startowy z animacją przez kilka sekund miałem...
czyli jest postęp :-)

> Ja wziąłem dysk fizyczny ze starego komputera, podłączyłem jako kolejny
> do nowego komputera i ww. programem zrobiłem obraz dla VMware. Potem
> trzeba było wykonać "strip" czyli wyciąć stare sterowniki w obrazie
> dysku. Są do tego skrypty w pakiecie. Po tym zabiegu uruchomienie obrazu
> w VMware Player skutkowało automatycznym wyszukaniem nowych sterowników
> dla maszyny wirtualnej i .. poszło!

Możesz napisać dokładniej jak te drivery usunąć? Bo IfW to bardzo dziwne
narzędzie, które posiada w sobie masę mniejszych toolików i zero user
friendly'iności.

--
howgh
szemrany