Re: [WINNT] VMWare i klonowanie systemu - inaczej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VMWare i klonowanie systemu - inaczej
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Fri, 11 Mar 2016 20:53:09 +0100
On Fri, 11 Mar 2016 19:58:36 +0100, JaNus wrote:

> Jam w temacie to lamer jestem, ale też właśnie zacząłem się wdrażać, to
> może coś zrozumiałem. Co do "odtworzyć kopie na pustej wirtualce", to
> jestem nastawiony raczej sceptycznie, bo wewnątrz wirtu-PC pojawiają się
> urządzenia udawane, które nie będą zazwyczaj kompatybilne z tymi, jakie
> ma fizyczny komputer, więc będzie kwestia sterowników do nich. No ale
> _może_ da się to przeskoczyć na jeden z dwóch sposobów:

Pierwsza próba i zonk... już na etapie próby odtworzenia lub kopiowania
dysku. Zmapowałem dysk z VMWare w systemie, ale Snapshot go nie widzi i nie
da się odtworzyć na nim kopii. Z kolei chciałem wirtualkę zastartować z
Hirens BootCD i z niego (spod mini xp) odtworzyć snapshotem backup na dysk
wirtualki, ale... mini xp z hirens w vmware nie działa... znaczy startuje,
ale potem nie ma w nim żadnych narzędzi, tak jakby jego inicjacja się
gdzieś wykrzaczała.
Póki co brak dalszych pomysłów na teraz. Pokombinuję jutro.

--
howgh
szemrany