Re: [WINNT] Win10 i brak reakcji na klikanie menu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i brak reakcji na klikanie menu
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 2 Mar 2016 20:05:19 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Andrzej
P. Wozniak naskrobał(a):

> Typowe objawy. Podobno w takich okolicznościach (niedziałające kafelki

Może i typowe dla Win10, ja się z takim objawem pierwszy raz spotkałem

> i menu start w Windows 10) działa kasowanie lub zmiana nazwy plików
> *.log z katalogu użytkownika:
> %USERPROFILE%\AppData\Local\TileDataLayer\Database\
W tym katalogu sptkałem trzy pliki z rozszerzeniem *.log, EDB.log,
EDB00018.log oraz EDBtmp.log. Niestety system mimo unadania sobie praw
administratora w TC nie pozwolił ruszyć pliku EDB.log. Pozostałym zmieniłem
rozszerzenia i próbowałem uruchomić komputer w trybie awaryjnym żeby tam
ewentualnie pobawić się, niestety komputer nie za bardzo chciał ze mną
współpracować, ponieważ instalował sobie jakąś poprawkę  inie zabardzo mu
wyszło. Wypisał tylko informacje o nieudanej instalacji, wyscofaniu się z
niej i uruchomił sie w normalnym trybie. Ale wyglada na to że pomogło to
mimo wszystko. Zaczął reagować na klikanie zarówno w menu jak i w traju na
ikonki.

> Uwaga!
> - Katalog może być ukryty.
> - Wykonanie operacji może wymagać uprawnień Administratora.
>
> Skasuj, restartuj Windows i daj znać, czy pomogło…

Dzięki.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół: