Re: [WINNT] Czysta instalacja Win 10.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czysta instalacja Win 10.
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Fri, 25 Mar 2016 13:19:02 +0100
[...]
Czyli jak - pominąć te okienka z żądaniem wpisu klucza. A później
logowanie na swoje konto w Microsoft i to wystarczy? Jak wobec tego
rozumieć sytuację jednego z użytkowników opisana w necie - otóż
instalacja stanęła na fazie wpisywania klucza? Oryginalny klucz sprzed
aktualizacji był już nieważny..

Różne głupoty ludzie piszą w sieci.
Widziałem dziś wpis, mówiący, że instalując 10-ke
zawsze trzeba się logować na konto microsoftowe,
co jest oczywiście nieprawdą i ten krok można pominąć
zakładając tylko lokalne konto administratora.

Tak samo ktoś mógł nie zauważyć,
że podczas instalacji można pominąć krok wpisywania klucza,
albo nie była to oficjalna wersja z Microsoftu
tylko jakaś przeróbka bazująca na wersji Insider Preview
albo wersja-pułapka właśnie zbierająca kluczę.

[...]
No bo podobno bezpłatnie to tylko do sierpnia...

Dokładnie, do sierpnia aktualizacja jest za darmo,
potem trzeba będzie za nią płacić,
jeśli ktoś się zagapił i nie zdąży do końca promocji.
Cena nie jest jeszcze znana.

W sumie o co innego
pytałem - wobec potencjalnych  problemów z instalacją W10 po okresie
darmowej aktualizacji, czy będzie możliwość machnąć na niego ręką i
zainstalować stary oryginalny W7 bądź W8.1 wpisując ten stary,
przypisany pierwotnie do nich klucz?

W każdej chwili możesz wyciąć system i zainstalować wcześniejszy.
Stare klucze po aktualizacji nie tracą ważności.

--
Robert