Re: [WINNT] Czysta instalacja Win 10.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czysta instalacja Win 10.
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 25 Mar 2016 23:30:30 +0100
W dniu 2016-03-25 o 14:05, BQB pisze:
W dniu 2016-03-25 o 12:51, Trybun pisze:

> Mam do czasu aż go jakiś wirus czy cokolwiek innego nie zrobi niezdatnym
> do użytku. Więc po takim zdarzeniu instaluję system który kupiłem z
> laptopem (Win7) i aktualizuję do 10tki za darmo? Jesteś tego absolutnie
> pewny?

Ale po co tak, można ze strony MS pobrać obraz win10 wypalić na płytce, czy też zrobić instalkę z pendrive i zainstalować go bez uprzedniej instalacji win7. Chodzi o to, że nr licencji który masz aby działał z win10, to trzeba zrobić aktualizację _raz_
Instalowałem win10 na czysto i poszło bez problemów z numerem z win7.

Natomiast, jak będziesz chciał używać tylko win7 to też możesz.
Np. ja mogę, ale nie chcę. Co będzie z systemem Windows 8.1?, bo tego systemu używam.

--
animka