Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 18 Feb 2016 23:35:07 +0100
Dnia Wed, 17 Feb 2016 18:24:23 +0100, JaNus napisał(a):

> O żesz q.... - oślepłem! Za radę głupią, a wręcz idiotyczną, skutkować
> mogącą utratą jakichś fragmentów plików - przepraszam, i biję się w
> piersi (patrz motto na dole). Rzuciłem okiem w post, i najwyraźniej nie
> doczytałem, kontekstu. No ale na swe usprawiedliwienie mam to, że
> przecież w tytule stoi jak wół: hibernacja!

To przeczytaj temat jeszcze raz. Bo jak byk stoi też o uśpieniu.

> To samo, jeśli chodzi o USB - też by to miało zastosowanie jedynie jeśli
> chodziło by o hibernację. A przy tej okazji się zastanawiam: jedna moja
> niezbyt archaiczna maszyna ma, po wyłączeniu (tak samo gdy to jest
> hibernacja) - zerowe napięcie na USB. Ale inny, starszy komp podaje tam
> nie-gasnące zasilanie. Czy to by oznaczać mogło, że jakiś diwajs w niego
> wpięty - miałby możność "ożywienia" PC-ta?

Nie - wybudzenie z hibernacji czy z uśpienia specjalnie się nie różni.
Jeżeli sprzęt to umożliwia, to lufciki też dają taką możliwość. Czy zerowe
napięcie jest na USB - no w nowszych kompach raczej nie (popatrz na laptopy
z portami do ładowania np. telefonu - jak komp jest wyłączony). Więc nie
jestem tak do końca przekonany, choć możliwe, że w starszych kompach
niespecjalnie o tym myślano.

[ Animal rights? Animals have the right to be tasty.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]