Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Wed, 17 Feb 2016 00:54:08 +0100
On Mon, 15 Feb 2016 17:43:07 +0100, ACMM-033 wrote:

> Cokolwiek aktywnego...?

W biosie? Co jest aktywne? Nie kumam pytania.

Tak czy owak nie jest to wina karty, odłączyłem ją od kompa i nic to nie
pomogło. Nadal po minucie włącza się z powrotem.
Co jeszcze może być przyczyną?
Dodam, że jakiś czas temu nie było tego problemu, pojawił się bez wyraźnego
powodu.

--
howgh
szemrany