Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 - hibernacja oraz uśpienie działają nieprawidłowo
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 12:25:20 +0100

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:56c3bd7f$0$686$65785112@news.neostrada.pl...
Jakoś nie wydaje mi się, aby urządzenia podpięte na USB miały możliwość wybudzania maszyny, no ale może jakieś specjalne ustawienia to im umożliwiają.

Pod W7 na dużej maszynie ruchem myszy wybudzałem system.
Mysz optyczna USB.

Jeśli to nie lapek, a stacjonarka, to podpowiem rozwiązanie może mało eleganckie, prowizoryczne, ale skuteczne: odciąć mu w tej krótkiej chwili jego uśpienia - zasilanie, najlepiej na listwie (dokup, bo nie warto się szarpać z wtyczką)...

Czasem w zasilaczu z tyłu jest taki pstryczek, robię pstryk - i bez listwy też to mam :) (Choć sam zakup listwy jak najbardziej popieram, fortuny nie kosztuje, a przydać się może, choćby w jakiejś awaryjnej sprawie)

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.