Re: [WINNT] Partycje - pomocy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Partycje - pomocy
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sun, 7 Feb 2016 21:41:08 +0100

W dniu 07.02.2016 o 21:33, Kamil pisze:
Użytkownik "Czarek" napisał:

Dziwisz się? To program z 2003 roku ciesz się że nie rozwalił Ci
partycji już samym uruchomieniem na systemie wyższym niż XP (częste
przypadki)

Uruchamiałem Gparted Live CD, czyli niezałeznie od systemu.

Nie uruchamiaj go już nigdy i wywal go natychmiast!

:)

Co ci strzeliło używać ten wynalazek ...

"Gparted

Wiktor S."

Jak do tej pory rady Wiktora mnie nie zawiodły, więc chyba powód jest inny.

http://www.dobreprogramy.pl/EASEUS-Partition-Master,Program,Windows,12861.html

A ja radzę omijać z daleka tę stronę bo panuje tam syf pod nazwą
"asystent pobierania".

Panuje asystent, ale jest wyłączony dla zalogowanych lub po prawo są "Linki bezpośrednie" (bez asystenta).

 Za coś takiego portal powinien zostać zamknięty,
a autorzy takich wynalazków dpowiadać karnie za rozprzestrzenianie wirusów.

To fakt, kasa spowodowała nawet to, że nie przejmują się iż tracą reputację.
Temat wałkowany na forum u nich wiele razy.

To może pochwal się co to za płyta/chipset.

Płyta dłówna Gigabyte GA-M56S-S3

Mikroukład płyty głównej nForce560

Procesor QuadCore AMD Phenom, 3000 MHz (15 x 200)

Grafika do niczego w tym przypadku nie jest potrzebna.

Odpalaj Easeus Partition, tu masz link bezpieczny: http://download3.easeus.com/free/epm.exe ;-)

--
Czarek