[WINNT] Partycje - pomocy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Partycje - pomocy
From: "szk" <wez.wypierdalaj@hotmail.com>
Date: Mon, 1 Feb 2016 15:35:57 +0100
Witam!

Zmieniłem dysk HDD na SSD, stary HDD (oryginalnie dany z laptopem, z partycją odzyskiwania) zachowałem sobie na wszelki wypadek, ponadto zrobiłem sobie obraz tejże partycji. Nowy SSD po przeniesieniu obrazów ze starego wyglądał tak, że miałem:
1. partycje Recovery od Della (niewidoczna)
2. partycje 100 MB system reserved (niewidoczna)
3. C:\ Windows 7 i programy + pagefile
4. D:\ Moje pliki

Po przeniesieniu obrazów partycji ze starego HDD na nowy SSD zauważyłem, że moja partycja D na pliki stała się Dyskiem logicznym (wcześniej była chyba partycją podstawową). Poza tym na nowym dysku nie potrzebne mi są partycje Recovery i 100-MB systemówka (te dwie niewidoczne), więc je usunąłem i w to miejsce (na razie) założyłem partycję podstawową G:\.

Wygląda to obecnie tak: http://1drv.ms/1SnjrA6

Teraz mam 2 pytania:

1. Chciałbym moje C:\ przesunąć na początek dysku (tam gdzie obecnie jest G)
2. Chciałbym moje D:\ ustawić zaraz za C:\ i powiększyć ją maksymalnie tj. o miejsce jakie zajmuje obecnie G) oraz zrobić z niej partycję podstawową tak, jak była ona pierwotnie.

(Z oczywistych względów G będzie do usunięcia)

Czy uda się to tak po prostu poprzesuwać, czy czeka mnie partycjonowanie dysku niejako od początku?

Proszę o podpowiedzi, za co z góry Wam dziękuję.