Re: [WINNT] Partycje - pomocy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Partycje - pomocy
From: "sz" <wez.wypierdalaj@outlook.com>
Date: Wed, 3 Feb 2016 22:27:24 +0100
Dziękuje za wszystkie Wasze wyjaśnienia - tak też myślałem, że te pliki pochodzą właśnie stamtąd (poczytałem trochę o tym bootloaderze w necie, także o tym, że jest tam "naprawcze" RE i o BitLockerze że ją tez wykorzystuje). Ja nie używam ani WinRE tego naprawczego, ani BitLockera, a te pliki co pytałem na początku nie przeszkadzają mi na C więc pozostaję tylko przy 2 partycjach. Chyba że... co przemawia za pozostawieniem tejże partycji System Reserved (i to niezależnie czy jest ona ukryta dla systemu czy też nie)??. Oczywiście poza tym, że jest narzędzie do naprawy systemu (ja w awariach i tak używam płyty CD (czy to instalacyjna Win, czy Acronis jeśli musze przywrócić obraz) i BitLocker (nie korzystam z szyfrowania dysków/partycji). Kombinuję - może żeby jakie wirusy atakujące bootloader nie mogły się do niego dostać?
Jak to widzicie? Warto ją pozostawiać?