Re: [WINNT] Partycje - pomocy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Partycje - pomocy
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 1 Feb 2016 22:05:15 +0100
Dnia Mon, 1 Feb 2016 15:35:57 +0100, szk napisał(a):

> 1. Chciałbym moje C:\ przesunąć na początek dysku (tam gdzie obecnie jest G)
> 2. Chciałbym moje D:\ ustawić zaraz za C:\ i powiększyć ją maksymalnie tj. o
> miejsce jakie zajmuje obecnie G) oraz zrobić z niej partycję podstawową tak,
> jak była ona pierwotnie.

Użyj gparted z jakiegoś linuksa live. Tworzenie G było bez sensu. Skasuj
a potem przesuń odpowiednio granice twojej C. Co do partycji logicznej,
to jak wiesz jest ona częścią partycji podstawowej i dopóki nie powiesz
jakiej, to ciężko coś podpowiedzieć. Ogólnie, manewry dyskami logicznymi
są trudne i wymagają przekształcenia ich w partycje podstawowe. Są do
tego narzędzia.
--
Jacek
-Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują