Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 23 Feb 2016 21:20:23 +0100

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:56cc73ec$0$701$65785112@news.neostrada.pl...
Użyłbym jeszcze -l 65500, jak są straty bez wielkości pakietu to jest bardzo źle, jak 65500 idzie, to jest bardzo dobrze, można sobie zmniejszyć wartość i zobaczyć kiedy siada.

Ale najprawdopodobnie zechce podzielić, a z podzielonymi może sie po drodze dziać bardzo różnie, a jak brama nie będzie tego umieć, to wszystko wtedy wychrzani. Nie kombinowałbym z wydłużaniem rozmiaru pakietu, zysk w granicach statystyki, a pewność dotarcia na miejsce mniejsza. Za czasów protokołu ZModem (tylko YModem-G jest szybszy) mając program (Telix 4.51) o nominalnym rozmiarze paczki 1kB, zadałem BBSowi, aby mi wysyłał ZModem 8k, początek szedł dobrze, ale zaraz grzęzło, gdy paczki rosły powyżej 1k, następowała spora przerwa w transmisji i ponowienie transferu od miejsca przerwania. W rezultacie, przesłanie pliku trwało znacznie dłużej. Zrobiłem kiedyś próbę, że przekombinowałem, rozmyślnie, aby zobaczyć co się stanie, maksymalnie z parametrami TCP/IP, i na łaczu 120 Mbps speedtest pokazał mi ponad 300... Co oczywiście było całkowitą nieprawdą. Po zresetowaniu TCP/IP podanymi komendami wszystko wróciło do normy, a transfer z 50% początkowego, co wynikało z przekombinowania, mimo, że pokazywał prawie 300%, wrócił do normalnego 100% i przestał gubić pakiety, a speedtest znów pokazywał to co jest.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.