Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Wed, 24 Feb 2016 10:15:06 +0100
Witam, jak instalowałem u klientów końcowych internet przez wifi i byli w bardzo kiepskim zasięgu, to naprawdę to pozwalało ustawić antenę lepiej niż te wskaźniki poziomu sygnału, pingowałem adres wewnętrzny sieci. Także wewnątrz sieci takie sprawdzenie jest jak najbardziej wskazane. Często wystarczy podpiąć inny switch pomiędzy i mogą pojawić się straty.