Re: [WINNT] Trwa łączenie ...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Trwa łączenie ...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 22 Feb 2016 21:34:41 +0100

Użytkownik "J.A." <xyz@xyz.pl> napisał w wiadomości news:56cb6504$0$655$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:nafl97$sk4$1@node1.news.atman.pl...

Nie wiem, co ty masz za OE...
Outlook Express 6
6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105)

To właściwy. Zresztą w każdym jest tak samo.

Aha... http://images77.fotosik.pl/354/1354f473536083b6.jpg
Sytuacja zasymulowana.
To się kiedyś czasami pojawiało, wieki temu, teraz się nie pokazuje.

Chyba się nie dogadamy. Kilka razy napisałem, gdzie się to włącza. Włącz to, jak Pan Bóg przykazał, bez tego nie ruszymy dalej. Okno pobierania pojawia się zawsze, tylko czasem chowa się pod spodem. Popatrz się na zdjęcie. Specjalnie podlinkowałem bezpośrednio do nieskalowanej fotki, by na pewno się otworzyło. Miejsce do włączenia widać na zdjęciu - przycisk szczegóły. Resztę napisałem w poprzednich wiadomościach.

Zauważyłem, że czasami na liście aplikacji w Menedżerze zadań
Windows pojawia się aplikacja o nazwie EpmNewsDlg.

Na pewno w taskmanagerze? Czy pasku, który się wyświetla po naciśnięciu ALT+TAB?
Bo to dwie różne rzeczy.

Nie wiem czy ma to związek z moim problemem, ale nie przypominam
sobie żeby to pojawiało się wcześniej.
Szukałem w Google, ale nie znalazłem wyjaśnienia ani po polsku,
ani po angielsku. Innych języków nie znam. :-(.

Mój też to ma, jak mu się jakiś problem urodzi, ale nie pokazuje sie w menedzerze zadań, tylko na pasku przełączania między aplikacjami, ten ALT-TAB właśnie. Nie ma powodu do niepokoju, taka jego uroda.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.