Re: [WINNT] Trwa łączenie ...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Trwa łączenie ...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 21 Feb 2016 21:19:30 +0100

Użytkownik "J.A." <xyz@xyz.pl> napisał w wiadomości news:56c99c61$0$22837$65785112@news.neostrada.pl...
Mam problem z OE6.
Zaraz po uruchomieniu OE6 lub przy próbie
synchronizacji na dolnej belce OE6 pojawia się
napis Trwa łączenie ..., które znika dopiero
po długim czasie. Wtedy w to miejsce pojawia się
napis Błąd z żółtym wykrzyknikiem.
Poczta przychodzi i wychodzi z dużym opóźnieniem.

Co jest w oknie komunikatów OE? To, co od pobierania, zakładka błędy.

Odinstalowałem FireFox 44.0.2 i zainstalowałem
od nowa. Nie pomogło.

Bo nie ma znaczenia, to całkowicie osobny program, z OE niezwiązany. Prędzej z Thunderbirdem.

Używam Windows XP Pro SP3 i nie mogę używać
Internet Explorera w wersji wyższej niż 8, dlatego
używam FireFoxa.

Co mogę zrobić?

Użyć jeszcze inny program, Opera, nowa, jest chyba 35 już, stara, wyszła kilka dni temu wersja 12.18, której używam, poprawiono problemy z SSL, użyć Chrome... Wykluczyć antywirusa (dlatego mogą coś powiedzieć komunikaty OE, dokładniejsze niż "pokazał się żółty trójkąt"), trzeba odkryć, czy problem jest, bo serwer jest nie-halo, czy przeszkadza AV (zdarza się), czy np. coś było rzeźbione w komunikacji systemu z netem. Jeśli tak, to lepiej by wrócić do ustawień fabrycznych, co jest b. proste i łatwe, w wierszu poleceń trzeba wpisać (uwaga, może pyszczyć o admina) następujące dwa wiersze:

netsh int ip reset c:\nul
netsh winsock reset

i ponownie uruchomić komputer.
Wyjaśnię zagadkową dla niektórych konstrukcję pierwszej linijki...
Jej składnia wymaga, by log z resetowania złożyć w pliku. Ponieważ, jak sprawdziłem, zostawia tam jakieś banalne banały, posunąłem się do oszustwa i podstawiłem jako plik /dev/null. Oczywiście, jeśli log ma być zachowany, to trzeba dać inną nazwę. Więcej podpowiedzieć mógłbym znając treść komunikatów OE, trudno bez danych wywróżyć, co go dusi.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.