Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 12:31:04 +0100

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości news:na14sn$ta2$1@node1.news.atman.pl...
https://snap.ashampoo.com/uploads/2016-02-15/dZnxIAnt.png

ma być wybrany: Brak

Pewnie samo się przestawiło ;)

Problem "samo się zrobiło" miewałem już za czasów W98, karta TV, jak się ją "wyłączało", program nadzorujący wyciszał dźwięk do zera. Próbowałem nawet w Rejestrze, nie doszedłem, jak obejść. Trochę potrwało, zanim doszedłem, co w ogóle się dzieje, że mi nagle dźwięk znika. To trochę, jak sama Winda w ogóle, od W2k wzwyż, jedna rzecz mi się nie podoba - wsadzając dysk z NTFSem 1.x, mamy jego automatyczną i NIEPYTANĄ aktualizację w tle, do 3.x, co w NT4 bez SP6a skutkuje, że system już nie wstanie.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.