Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 11:52:56 +0100

Użytkownik "szemrany" <szemrany@offline.off> napisał w wiadomości s6mmrl1lbayf.va6np71xa71n.dlg@40tude.net">news:s6mmrl1lbayf.va6np71xa71n.dlg@40tude.net...
Jak już browczyk zagraża Twojemu życiu to tabasco Cię zabiję... nie

Browczyk zmienia metabolizm leków. Ale Tabasco spoko, nic mi nie zrobi, łoję ostatnio mnogo i właśnie jak przestanę, organizm domaga się. Oczywiście bez przesady, to nie konkurs na Mocarza wśród papryk (nie mylić z dopalaczem o tej nazwie). Kapsaicyna, czysta o sile ok. 16.5 MScv (nie pamiętam, jak się dokładnie oznacza tę jednostkę), w Habanero do ok. 300k., stymuluje wydzielanie endorfin, co poprawia nastrój i wykazuje niewielkie działanie przeciwbólowe. Pytałem lekarki, nie zakazała.

wspominając o coli, choć ta zabija powoli i po cichu, jak pajęczy jad.

Powiedzmy, że to taki zamiennik C2H5OH. Ale, to juz powiedzmy, argument wymienny w innej sprawie, nie ma co poruszać. Pytałem lekarkę o picie tych ze słodzikiem, powiedziała, że to jeszcze gorsze, niż cukrowe.

Zatem oferuję herbatę, może być zielona (co by zaspokoić potrzebę zieleni z
Jalapeno) ;-)
Lub yerbę...wchodzisz w to?

A, herbatkę? Z miłą chęcią, zawsze! Lepiej się będzie programowało :) Kontrolki API, bufory, semafory, pociągi, takie tam :) Oczywiście, nie uznaję Windy za gorszą, nawet W10 (nie odpowiada mi jej filozofia), po prostu Linux naprawdę na moim lapku lepiej chodzi! (2x2.8, 2G, T9600), choć ja zamierzam po prostu odpalić dobry kompilator i pokompilować trochę starszych progsów, które kiedyś "mazałem" z potrzeby chwili. Bardzo bym był zainteresowany możliwością uzyskania dźwięku w kompilacie (więcej, niż jednokanałowego BEEP, bo ten już mam wbudowany), żeby nie trzeba było renderować tego najpierw do pliku, a później go odtwarzać, QBasic64. Chlap herbatkę, odświeżony umysł i już, stereo super hiper - wchodzę! I obiecuję nie kombinować z "fizolofią".

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.