[WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Mon, 15 Feb 2016 16:48:26 +0100
Witam,

Do szału mnie Win10 doprowadza, zamiast coraz lepiej po kolejnych updatach
to jest coraz większy syf.
Teraz mam taki problem, że odtwarzanie dzwięków systemowych powoduje
...inwersję kolorów na ekranie (sic!) na czas odtwarzania dźwięku, można
dostać kota do głowy.

Wygląda to tak, zrzut przed kliknięciem "Testuj":

https://snap.ashampoo.com/uploads/2016-02-15/vq4CANZG.png

i po kliknięciu, w czasie odtwarzania dźwięku:

https://snap.ashampoo.com/uploads/2016-02-15/q8tOsCad.png

Tutaj to pokazałem sam odpalając te dźwięki, ale to się dzieje non stop w
czasie pracy, gdy Windows chce pierdnąć w głośnik dając znać o różnych
zdarzeniach systemowych.
Poza tym wywołanie funkcji z WinApi o nazwie Beep() też powoduje ten efekt
(trochę programuję).

https://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/windows/desktop/ms679277%28v=vs.85%29.aspx?f=255&MSPPError=-2147217396

Przy czym ten dźwięk z Beep() nie jest odtwarzany na speakerze (jak w
msdnie napisali) tylko normalnie na karcie dźwiękowej. Dopiero jak brak
karty to leci na speakera. Ale to nieistotne w tym wątku.

Co ciekawe odtwarzanie muzyki czy filmów w dowolnych aplikacjach nie
powoduje tego efektu, tylko i wyłącznie systemowe komunikaty i Beep().

Szlag mnie strzela już!

Ma ktoś pomysł co z tym szitem zrobić?

--
howgh